Ticket Personalisatie

We zien het personaliseren weer steeds meer terugkeren. Het is natuurlijk altijd heel mooi als een organisatie meld dat tickets gepersonaliseerd moeten worden voor dat je ze kan ontvangen. Hierdoor blijft er overzicht in de verkochte tickets, maar hoe werkt dit nu allemaal. Omdat de vraag toch wel regelmatig in mijn inbox kwam heb ik besloten om hieronder alles te plaatsen over hoe de personalisatie werkt.

Houd hier rekening mee:

  • Personaliseren is verplicht voor iedere bezoeker
  • Ieder ticket moet individueel gepersonaliseerd worden;
  • De tickets worden naar de hoofdboeker gestuurd via email (diegene die de tickets heeft gekocht) NADAT alle tickets zijn gepersonaliseerd;
  • Personaliseren is mogelijk Zie datum dat event aangeeft
  • Additionele producten zoals parkeer tickets, pendelbus tickets en e-lockers kun je kopen nadat de tickets zijn gepersonaliseerd.

Je ontvangt een email van PayLogic wanneer de personalisatie periode start.

HOE?: HOOFDBOEKER (JIJ)

Stap 1: Open de email

Klik op de link in de email, deze verwijst je door naar de personalisatiepagina het door jou gekozen event.

Stap 2: Start met het personaliseren van je ticket

Klik op de knop op de personalisatiepagina om het personaliseren van je (Event) ticket te starten.

Stap 3: Log-in met je b2s account

Je hebt twee opties: log-in met je account of maak er één aan tijdens het proces. Houd er rekening mee dat je een account nodig hebt om je tickets te personaliseren.

Stap 4: Claim jouw ticket

Nadat je bent ingelogd, zie je een overzicht van alle tickets die bij je bestelling horen. Het eerste wat je moet doen is EEN ticket voor jezelf claimen.

Stap 5: Nodig je vrienden uit

Nadat je jouw eigen ticket hebt geclaimd, ga je terug naar het besteloverzicht via “terug naar order”. Hierna kun je jouw vrienden uitnodigen voor het personalisatieproces door te klikken op “uitnodigen”. Selecteer ‘kopieer link’ om de personalisatielink te kopiëren, die je naar al je vrienden kunt sturen. Het is belangrijk dat je deze link verder niet deelt met mensen die niet in je order zitten, omdat dit de sleutel is naar je tickets. Onthoud: AL jouw vrienden moeten hun tickets individueel personaliseren. Zij hebben hier ook een account voor nodig.

Stap 6: Jouw Event ticket ontvangen

Nadat ALLE tickets individueel zijn gepersonaliseerd door jouw vrienden, ontvang JIJ (als hoofdboeker) de tickets in je mailbox.

Stap 7: Zorg ervoor dat iedereen zijn/haar tickets personaliseert

Nadat je alle stappen hebt gevolgd, dien jij (als hoofdboeker) ervoor te zorgen dat al je vrienden hun tickets personaliseren. Hoe sneller ze dit doen, hoe sneller je jouw ticket(s) ontvangt.

Stap 8: Stuur de tickets naar je vrienden

Nadat je alle tickets hebt ontvangen, kun je ze naar je vrienden sturen.

Veel plezier namens Hardsummer op het door jou gekozen event!

%d bloggers liken dit: